tiistai 2. toukokuuta 2017

Wakkanain tarjousmenu toukokuussa

Iloisia uutisia rovaniemeläisille tai täällä käyville! Minun lemppariravintolassani eli Wakkanai Sushissa on toukokuun ajan tarjous: Sumo-menu maksaa 21,90€, kanta-asiakkaille 19€. Hintaan kuuluu miso-keitto, 12 sushin lajitelma (erinomaisilla mauilla) sekä vihreäteejäätelö. Sumo-menun lisäksi tarjouksia on toukokuun ajan enemmänkin: esimerkiksi kaksi kappaletta lohi nigiriä maksaa tarjoushintaan 3,60€, mikä on huomattavasti edullisempi normaaliin hintaan nähden.

Kävin testaamassa Sumo-menun lauantaina. Miso-keitto oli yhtä hyvää kuin aina kyseisessä ravintolassa - maku on niin kohdillaan, kun vaan voi olla. Keiton on tarkoitus olla pieni alkuruoka, mutta näin ihanan makuista lientä sattumineen voisi nautiskella enemmänkin.

Pääruokana tarjoiltu sushilajitelma oli kerrassaan mahtava! 2 grillattu lohi nigiriä, 2 rapu nigiriä, 4 lohi-avokado nigiriä ja 4 rapu-avokado nigiriä. Niiden syöminen oli yhtä makujen ihastelua. Ai että, miten voikaan ruoka osua minun makuhermoihini! Tämä kombo oli erittäin onnistunut myös siinä, että siihen oli valittu sopivasti sekä lohta että rapua. 

Jälkiruokana ollut vihreäteejäätelö oli minulle makukokemuksena uusi ja erilainen. Jäätelö oli itsessään miedon makuinen, joten kastikkeen makuna oleva hilla oli annoksessa se, joka maistui. Tämä jälkiruoka ei lukeutunut minun suosikkeihini, mutta uudenlaiset makukokemukset ovat aina plussaa.

Olin ilahtunut siitä, että yksittäiset sushipalat olivat saaneet lisää kokoa. Olen aiemmin ollut sitä mieltä, että Wakkanaissa sushit ovat olleet liian pienikokoisia. Nyt asia oli korjaantunut, ja olen siitä erittäin ilahtunut!

Wakkanaissa sushi on aina valmistettu laadukkaista raaka-aineista huolella. Arvostan sitä, että ruoka tehdään alusta saakka itse. On ilo syödä ravintolassa, jossa mikä tahansa annos vie kielen mennessään. Sellaiset ravintolat ovat nimittäin aika harvassa! Wakkanai Sushi kuuluu myös minun elämässäni niihin harvinaisiin ravintoloihin, joissa voin syödä ilman pelkoa vatsakivuista. 


Wakkanai Sushissa minua miellyttää erinomaisen ruoan lisäksi se, että se on miljöönä viehättävä, ja siellä käytetään kattauksissa suomalaista designia. Palvelu on ystävällistä, eikä ruokaa tarvitse yleensä odottaa liian pitkään.

Eräs rahanarvoinen etu toukokuun tarjouksen lisäksi kannattaa muistaa: Wakkanain kanta-asiakkuus. Kanta-asiakkaana puhelimeen ladataan ilmainen sovellus, johon kerätään leimoja. Jokaisesta ravintolakäynnistä saa yhden leiman. Neljästä leimasta saa 10€ käyttörahaa Wakkanai Sushiin. Kyseessä on siis aidosti rahanarvoinen etu! 

Nyt vaan kaikki kynnelle kykenevät nauttimaan Wakkanai Sushin antimista toukokuun aikana! Itse aion käydä susheilemassa vielä ainakin kerran tai kaksi. <3

- Ilona

Olen kirjoittanut aiemmin Wakkanai Sushista postauksen täällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti